حصريات
نورت منتدانا
ندعوكم للتسجيل معنا

مرحبا بكم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

حصريات
نورت منتدانا
ندعوكم للتسجيل معنا

مرحبا بكم
حصريات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
المواضيع الأخيرة
» [جيوش الظلم .. انتاج مجموعة برلنتي الفنية 2012 م ]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالجمعة يوليو 20, 2012 9:01 am من طرف أميرة بأخلاقي

» [ تعابير الحزن +حروف الكلام ] إنشاد: أسامة السلمان
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالسبت يوليو 14, 2012 6:32 am من طرف أميرة بأخلاقي

» [ آيات.. إنشاد: ناصر السعيد ]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالثلاثاء يونيو 19, 2012 2:49 pm من طرف أميرة بأخلاقي

» [ عتب مواطن..إنشاد سلوم السلوم ]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالثلاثاء يونيو 19, 2012 6:24 am من طرف أميرة بأخلاقي

» [ الدورة التعليمية التأصيلية ]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالإثنين يونيو 18, 2012 3:01 am من طرف أميرة بأخلاقي

» [ كليب أطفال الشام.. إخراج: خالد المنصور ]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالجمعة يونيو 15, 2012 4:37 pm من طرف أميرة بأخلاقي

» | أنشودة أنتِ الحياة للمنشد : مبارك بن تركي
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالأربعاء يونيو 13, 2012 1:35 pm من طرف أميرة بأخلاقي

» [مهرجان نادي التعاون الانشادي ]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالإثنين يونيو 11, 2012 1:18 am من طرف أميرة بأخلاقي

» [كوكب الفروسية المدرب : نجيب البرجس‎]
بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Emptyالأربعاء يونيو 06, 2012 2:13 pm من طرف أميرة بأخلاقي

بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا)

2 مشترك

بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Empty بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا)

مُساهمة من طرف eslampato السبت مارس 13, 2010 11:47 am

اولا السلام عليكم
سواء ان كان اعضاء بجميع الرتب او زوار
ثانيا انا غيبت فتره طويله جدا بسبب حجات ومصايب حصلتلي
بس المهم ان الكل بخير
المهم ان الكل بخير
انا كنت عايز اقول بس حاجه بسيطه جداللاعضاء بجميع الرتب وهي ان بجد المواضيع اللي بقيت تنزل علي منتداكم اصبحت في انحدار تدريجيا وده لاحظته جدا انا غايب بقالي اسبوعين ويمكن اكتر حاجه ضيقتني لقيت اخر موضوع عملته موجود لغايه دلوقت معني كده ان في تقصير جامد من كل الاعضاء واولهم انا فبجد ما ينفعش كده لازم وبعدين ده في مفاجاه كبيره جدا جدا جدا لكل الاعضاء هتعود بفايئده كبيره علي الكل بس هيتم اعلانها في الوقت المناسب
وفي النهايه انا بجد بدعي كل عضو انوا يشتغل في المنتدي علي اد ما يقدر لان ده مش منتدي شخص واحد ده منتدي كل واحد فينا يعني اصغر عضو يعتبر صاحب لهذا المنتدي فانت لو تملك شئ مستحيل اهماله مهما حصل انا مش بقول انوا يكون علي حسب الاعمال او الدرسه بس يعني لو كل يوم كل واحد ينزل موضوعين بس شوف هيكون كام موضوع نزل في اسبوع واحد يعني كل ضعو هيكون نزل 4 1 موضوع في اسبوع ولو جينا بصينا علي عدد الاعضاء هنلاقيه معدل كويس بالنسبه للمنتدي كاول سنه ليه فهيكون كده نزلنا في الاسبوع اكتر من 200 موضوع ده غير الردود طبعا التي تعطي دفعه للعضو ايا كان مركزه
بس انا عارف اني كلامي تقيل رخم بس انا فعلا رخم وكل اللي بيتعاملوا معايا عارفين كده بس ده هيكون في مصلحه للكل فيما بعد بجد هتكون في مصلحه كبيره
بس كفاياه رخامه كده بس ياريت الموضوع ده يكون له تاثير حتي ولو كان بسيط جدا بس كان لازم اقول الكلام ده
سوري ياجماعه مره تانيه
وفي النهايه احب اهنئ الاداريه رنوووووووووووووووووش علي الترقيه الجديده وفي تقدم دياما وياريت تكون دفعه للامام ليها ولكل الاعضاء
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
(((((((((eslampato))))))))))
eslampato
eslampato
v i p
v   i   p

http://www.romyolovers.malware-site.www

بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا) Empty رد: بعد عودتي مره اخري للمنتدي بدون ان يشعر احد عايز اقول حاجه بسيطه ياريت الكل يشوفها ويعلق عليها (هام جدا)

مُساهمة من طرف ايمن الامير الأحد مارس 14, 2010 2:33 pm

لا تأسفن على غدر الزمان لطالما
رقصت على جثث الأسود كلابُ
لا تحسبن برقصها تعلو على اسيادها
فالأسد أسدُ و الكلاب كلابُ
تبقى الأسـود مخيفة في أسرها

حتى و إن نبحت عليها كلابُ

انتة موجود فى قلوبنا دايما يا باتو يمكن مفيش حد شعر بغيابك عشان انتة موجود باستمرار وياريت متوجعش قلبك بالكلام دة اللى ما فى حد كلف نفسة ودخل يشوف الموضوع فية اية اصلا
كبر دماغك
ايمن الامير
ايمن الامير
ملكـ منتدي حصريات
ملكـ منتدي حصريات

- مواضيع مماثلة